Szolgáltatások
SOS ÁRAJÁNLAT + Online
Kollegánk „online”- azonnal megkapja a megkeresést, árajánlatkérést: ha megvan minden szükséges információ, akkor még a megkeresés napján megkapja árajánlatunkat, illetve megkeresi kollegánk telefonon vagy emailen. Megkapjuk a megkeresését, érdeklődését chaten is -kérdezzen bátran, de hivatalos árajánlatunkat természetesen emailen kérésére szinte azonnal megkapja az egyedi szállítási és rakodási költséggel. A regisztráció után látható árak nettó és napi bérleti díjak, cégként-belföldi áfa alanyként áfás számla kiállításával nettó ár + 27% áfa fizetendő.
SZAKSZERŰ LOGISZTIKA -rugalmas menetrend
Szállításkor és rakodáskor vigyázunk az eszközeinkre, az egyedi bútorainkat úgy készítettük és már a tervezéskor azt is figyelembe vettük, hogy szállításkor a lehető legkevesebb helyet foglalják, méretük kompakt, a súlyuk pedig megfelelő legyen, így mindig a célnak ideális méretű szállító járművel és a feladatnak megfelelő személyzettel fogjuk kiszállítani a megrendelt eszközöket, figyelembe véve a rendezvény helyszín adottságait is, így is csökkentve a saját és így az Ön költségét is! Napközben is változásokat folyamatosan kezeljük menetrendünk is, ha bármi változik igyekszünk a megoldást megtalálni. Kollegáink folyamatos munkavédelmi oktatásban részesülnek, éves eü szűrő vizsgálaton vesznek részt és baleseti biztosítással rendelkeznek. A bútorok ki- és visszaszállítását hétfőtől vasárnapig vállaljuk.
Az installálási költség tartalmazza a megadott helyszínre a kért mennyiség ki -és visszaszállítását+ a rakodási költséget.
Árajánlatunkban feltételezzük, hogy a helyszín teherautóval megközelíthető közvetlenül és a parkolási (munkatársaink csak a helyi/ kresz szabályoknak megfelelően állhatnak meg; a munka végéig – a folyamatos pakolás miatt a teherautó helyes biztosított ) és pakolási- installálási feltételek biztosítottak (akadálymentesítetten, kézi kocsival akár elérhető az installálás helye a teherautótól; ha emelet, akkor lift szükséges és ez esetben az eszközök a liftbe beférnek) adottak.
Ha a rendezvény helyszíne védett övezetben van, akkor a fentieken felül a behajtási hozzájárulás költsége is a megrendelőt terheli.
INNOVÁCIÓ, ÚJ EGYEDI BÚTOROK
Lájkoljon, keressen a Facebookon vagy iratkozzon fel a hírlevelünkre: folyamatosan születik egy jó ötletünk, gyártunk egy új bútort vagy kiegészítőt: lehet, hogy pont arra lesz szüksége a következő rendezvényen!
PONTOSSÁG-GYORSASÁG-MEGBÍZHATÓSÁG-Biztonság
Mindent megteszünk, hogy a megbeszélt időben ott legyünk -ezt nem lehetőségként kezeljük hanem kötelességnek! Domes Event Kft a leszerződött rendezvényekre általános felelősség - és szállítmánybiztosítással is rendelkezik. Megrendelőkkel az esemény előtti nap egyeztetünk, illetve jelezzük azt is ha esetleg hamarabb érnénk a helyszínre.
FIZETÉS MÓDJA, SZÁMLÁZÁS
NAV Online számlázást használunk mi is, így azonnal Önnél a számlánk, egyeztetés után választható helyszínen készpénzes; proforma számla alapján előutalás; előleg számlázás illetve rendezvény utáni banki utalás.